La UPV converteix els/les Alumni en vertaders influenciadors i influenciadores del canvi social

La UPV presenta UPVERS, Real Influencers, una campanya inspirada en el talent, l'actitud i la motivació de titulades i titulats de la UPV

El dimecres 24 de novembre, a les 19 h, al CCCC (Centre del Carmen de Cultura Contemporània), la Universitat Politècnica de València ha presentat la campanya UPVERS, Real Influencers, l'objectiu de la qual és destacar el valor que aporten las persones formades a la UPV gràcies al seu talent, motivació i actitud. La iniciativa pot conèixer-se en la web alumniupvers.com. Es tracta d’un projecte impulsat i coordinat per Alumni UPV, el servei de la Universitat que facilita la relació entre la UPV i els seus titulats i titulades, amb la finalitat de continuar aportant-los avantatges i oportunitats.

L'acte de presentació d’UPVERS, Real Influencers ha estat presidit per la vicerectora d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la UPV, Salomé Cuesta. Ha comptat amb l'assistència de la directora general d'Universitats de la Generalitat Valenciana, Pilar Ezpeleta, entre altres personalitats.

Cinc real influencers

Les persones protagonistes de la campanya UPVERS, Real Influencers són: Abdón Alcañiz, director d'art de la sèrie televisiva La casa de papel; Sara Perales, consultora internacional experta en projectes d'hidràulica urbana, enginyeria fluvial i cooperació internacional; Fabio Carmona, animador en 3D de pel·lícules com Los Minions; Rafael Argilés, entomòleg expert en la lluita contra la mosca tse-tse, i Victoria González, consultora de l'àmbit de les telecomunicacions.

Cinc persones titulades que conten les respectives experiències des que van arribar als campus de València, Alcoi i Gandia de la Universitat Politècnica de València fins a l'actualitat, amb una trajectòria professional amb la qual han aconseguit gran èxit i amb la qual contribueixen al canvi social.

A través d'una acurada proposta visual amb tints èpics de superherois i superheroïnes, la campanya se centra en aquests cinc exemples, que són el reflex del talent, l'actitud i la motivació de les persones titulades per la UPV. El material audiovisual de la campanya ha sigut dirigit pel cineasta valencià Nacho Ruipérez, també titulat per la UPV.

Influenciadores i influenciadors anònims

A través d'aquesta campanya es reflexiona sobre com, en l'era de les xarxes socials, les persones influenciadores són conegudes i marquen les decisions quotidianes de milions de persones; mentre que d’altres, influenciadores en l'anonimat, no acumulen milers de publicacions ni seguidores o seguidors, però influeixen en les nostres vides de manera determinant.

D'aquesta manera, la campanya vol reflectir el paper de la Universitat Politècnica de València com a institució dinamitzadora del progrés social a través de la formació, la recerca i el lideratge en innovació tecnològica, art i ciència.