Alumni UPV ocupa la presidència de la Conferència Internacional d'Entitats Alumni

Belén Arrogante, responsable d’Alumni UPV, nova presidenta de la Conferència Internacional d'Entitats Alumni, entitat que reuneix professionals líders en la gestió d'Alumni dins de l'àmbit de l'educació superior.

La Conferència Internacional d'Entitats Alumni actualment consta de 33 entitats. Les seues àrees de treball inclouen la gestió Alumni, la comunicació, la captació de fons, el màrqueting i àrees afins. La Conferència Alumni ajuda els/les membres a millorar les bones pràctiques de gestió amb el seu antic alumnat, amistats, empreses i institucions, amb vista a aconseguir els seus fins i objectius.

Des de l'entitat s'ofereixen també oportunitats de relació amb altres col·legues de la professió, així com pautes sobre els estàndards i el marc ètic en el qual es mou la gestió Alumni. La Conferència Alumni treballa amb organitzacions de diferents països per a respondre amb eficàcia i professionalitat a les demandes que requereix la gestió Alumni.

El nomenament de Belén Arrogante com a presidenta confirma el compromís de la nostra Universitat amb els nostres titulats i titulades, i reforça el nostre posicionament tant a nivell nacional com internacional.

L'última jornada formativa organitzada per la Conferència Internacional d'Entitats Alumni es va realitzar al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València el mes de desembre passat. A aquesta jornada van assistir 20 entitats Alumni de Madrid, Valladolid, Salamanca, Catalunya, País Basc, Alacant, Saragossa i València, i també comptàrem amb una representant de la Universitat de la Frontera, de Xile.

Les més de 30 persones que van participar en la jornada van realitzar un taller sobre negociació, treball en equip i presa de decisions.

Actualment, Alumni UPV té més de 65.000 titulades i titulats.