La campanya "UPVers Real Influencers" s'emporta el premi Duc de Plata en el Festival Internacional de Publicitat Educativa EducaFestival
La campanya “UPVers Real Influencers?, que cercava impulsar el sentit de pertinença a Alumni UPV per part d'antics i antigues alumnes, ha sigut premiada amb el Duc de Plata en la categoria de Centre Educatiu en el Festival Internacional de Publicitat Educativa EducaFestival.
La campanya premiada pretenia destacar i donar visibilitat a l'esforç i treball constant de persones que s'han format a les aules de la Universitat Politècnica de València, aquelles i aquells Alumni que estan triomfant en el món en el vessant professional i que segueixen vinculats amb la Universitat.
A través d'una campanya integral, on es van combinar accions en línia i fora de línia, es va aconseguir arribar als diferents públics amb una gràfica impactant i donar a conèixer persones anònimes que pel seu treball constant han aconseguit ser autèntiques heroïnes en diferents àmbits de la societat. Aquests llicenciats j llicenciades, malgrat no tenir m’agrades (likes) i ser completament anònims, són els vertaders influenciadors i influenciadores, que converteixen l'ordinari en extraordinari.
Després d'estudiar detingudament l'estratègia de màrqueting i comunicació, es va decidir que era important impulsar el sentit de pertinença a la nostra organització Alumni UPV per part dels antics i antigues alumnes, decisió que finalment va aconseguir augmentar el nombre de persones inscrites a l'organització.
El lliurament de premis va tenir lloc el passat 1 de juny a Madrid. Fins allí es va desplaçar Belén Arrogante, coordinadora d’Alumni UPV, junt amb els socis directors de SBQ Media, l'agència encarregada de la campanya, per a recollir el guardó en un Festival que aposta per la innovació i premia la comunicació creativa, responsable i eficient en el sector educatiu en tot el panorama nacional i internacional.