Investigadores de la UPV ens revelen els seus referents, fites i pròxims desafiaments de la seua carrera científica en aquesta en aquesta nova temporada de la sèrie d’UPV Televisió.

Què és el que més t'apassiona de la carrera científica? Com vas arribar al món de la investigació? Qui van ser i són els teus referents? Aquestes són sol algunes de les preguntes que investigadores de la Universitat Politècnica de València -referents totes elles en els seus respectius camps- responen en la tercera temporada d'Ellas hablan de ciencia.

Ellas hablan de ciencia és una sèrie audiovisual d'UPV Televisió amb entrevistes en línia - gravades en TEAMS- a científiques de la UPV. En cadascun dels capítols, podem conèixer una mica més de les seues respectives línies d'investigació, aquells moments més importants en les seues respectives trajectòries i revelen quins són els seus reptes, a curt, mitjà o llarg termini.

I per als futurs investigadors i investigadores ofereixen alguns consells i reflexions sobre una carrera que totes coincideixen que “requereix molt esforç, però que ofereix grans moments i recompenses”.

En aquesta nova temporada, les primeres sis protagonistes són: Chelo Jiménez Molero, del Departament de Química; Mª de Miguel Molina, del Departament d'Organització d'Empreses; María Vargas Colás, de l'Institut Universitari d'Enginyeria d'Aliments per al Desenvolupament; Constanza Rubio Michavila, del Centre de Tecnologies Físiques; i Mª José Bañuls Polo i Rosa Puchades Pla, totes dues de l'Institut Interuniversitari d'Investigació de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic.

Ellas hablan de ciencia compta amb l'amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència i Innovació.