La UPV llança un projecte pilot per a oferir avantatges a Alumni UPV, amb el qual obtindrà descomptes i certificats gratuïts de qualsevol dels seus MOOC en edX.org.

Amb aquesta campanya, els/les membres d'Alumni UPV poden obtenir diferents avantatges:

• Per a Alumni UPV Plus codis per a realitzar cursos i obtindre certificats gratuïts dels MOOC de la UPV
  • Per a Alumni UPV: descomptes per a la realització de cursos. El codi ALUMNIUPVEDX22 estarà vigent fins a desembre del 2023 i proporcionarà un 20% a qualsevol titulada o titulat que s'inscriga en un MOOC de la UPV amb una adreça del domini @alumni.upv.es.

En aquest enllaç, pots accedir a tota la informació: https://www.upv.es/moocalumniplus

De tenir qualsevol dubte o consulta, pots escriure al correu moocs@upv.es.

Què és edX?

EdX és un proveïdor de cursos en línia oberts i massius, que treballa amb les universitats i organitzacions líders a nivell mundial per a oferir cursos en línia d'alta qualitat a estudiants de tot el món.

Amb un ampli catàleg de cursos, aquests consten de contingut de text i vídeo, fòrums de discussió i diversos tipus de problemes i avaluacions.

A la majoria dels cursos d'edX es pot accedir totalment gratis, i la majoria també tenen un cost opcional per a accedir a tasques qualificades i poder aconseguir un certificat amb un preu que varia segons el curs.

La modalitat de certificat verificat et premiarà amb un certificat en aprovar el curs. Els certificats verificats són una bona manera de mostrar les habilitats i coneixements adquirits, i poden ajudar-te a avançar en la teua carrera professional o acadèmica.