El 30 de novembre, Alumni UPV, de la Universitat Politècnica de València, va acollir la celebració de la XXIX Jornada Formativa de la Conferència Internacional d'Entitats Alumni (CIEEA).

La jornada va ser inaugurada per Salomé Cuesta, vicerectora d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la UPV; Carmen Jiménez, presidenta de la Conferència Internacional d'Entitats Alumni (CIEEA), i Belén Arrogante, coordinadora d'Alumni UPV, a l'auditori de la Ciutat Politècnica de la Innovació.

A aquesta jornada van assistir 20 entitats Alumni de Madrid, Valladolid, Salamanca, Catalunya, País Basc, Alacant, Saragossa i València, i també comptàrem amb una representant de la Universitat de la Frontera, de Xile.

Les més de 30 persones que van participar en la jornada van realitzar un taller sobre negociació, treball en equip i presa de decisions, impartit per Viviendo del Cuento.

El dia 29 de novembre, es va celebrar l'assemblea anual a la seu de la Universitat CEU Sant Pau a València, on es van renovar els càrrecs de la Junta Directiva de la CIEEA. Actualment formen part d'aquesta: UPC Alumni Universitat Politècnica de Catalunya, Alumni Mukide Mondragon Unibertsitatea, Alumni UAB, Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, Alumni UPV Universitat Politècnica de València, Alumni UMH Universitat Miguel Hernández, CEU Cardenal Herrera i Deusto Business Alumni La Comercial.

Entitats participants:

• AIQS Alumni (Universitat Ramón Llull)
  • Alumni EDEM
  • Alumni UAB
  • Alumni UMH
  • Alumni Universitat de Valladolid
  • Alumni UPV, Universitat Politècnica de València
  • AlumniUAM
  • Comillas Alumni
  • Deusto Business Alumni
  • Fundació Universitat Pompeu Fabra
  • Fundació Universitària Sant Pau CEU
  • Mondragon Unibertsitatea Alumni
  • Universitat CEU Cardenal Herrera
  • Universitat CEU Sant Pau
  • Universitat de Deusto - Deusto Alumni
  • Universitat de La Frontera (Xile)
  • Universitat de Saragossa
  • Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea -EHUalumni
  • Universitat Ramon Llull
  • UPC Alumni

La Conferència Internacional d'Entitats Alumni

La Conferència Internacional d'Entitats Alumni és una associació que reuneix professionals líders en la gestió d’Alumni, que va ser creada l'any 2011 dins de l'àmbit de l'educació superior. Actualment consta de 33 entitats. Les seues àrees de treball inclouen: la gestió d’Alumni, la comunicació, la captació de fons (fund-raising), el màrqueting i àrees afins. La Conferència d’Alumni ajuda els/les membres a millorar les bones pràctiques de gestió amb els antics i antigues alumnes, amistats, empreses i institucions, amb vista a aconseguir els seus fins i objectius.

Des de l'entitat s'ofereixen també oportunitats de relació amb altres col·legues de la professió, com també pautes sobre els estàndards i el marc ètic en el qual es mou la gestió d’Alumni. La Conferència d’Alumni treballa amb organitzacions de diferents països per a respondre amb eficàcia i professionalitat a les demandes que la gestió d’Alumni requereix.