Titulats i titulades d'Enginyeria Industrial de l'especialitat d’Organització Industrial van participar en la I Trobada de les seues promocions celebrada al campus de Vera de la UPV

Titulades i titulats d'Enginyeria Industrial de l'especialitat d’Organització Industrial van retornar al campus de Vera dissabte passat, 6 de maig, per a participar en la I Trobada de les seues promocions.

L'esdeveniment va ser organitzat per Alumni UPV i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial, i va ser promogut per Alba Gil Santín, Gonzalo Poole Solano i Juan Andrés Cano Parejo, titulats de la UPV.

L'esdeveniment va reunir més de 110 Alumni, que van participar des de primera hora del matí en la taula redona i els tallers que es van organitzar.

En la taula redona “El present i el futur de l'Enginyeria d'Organització Industrial amb les noves tecnologies” es tractaren temes sobre com la situació actual mundial (crisi de subministraments, guerra, pandèmia, etc.) està afectant les empreses digitals, sobre com la universitat respon a les necessitats de les empreses o sobre quins nous avanços tecnològics impactaran en el futur empresarial.

Posteriorment, es van realitzar sis tallers:

• Dinàmica de grup d'un procés de selecció, amb la participació de Celestica i Atmira. Moderador: Juan A. Marín.
  • Producció ajustada (lean manufacturing): és realment infinita la millora contínua? Casos d'èxit. Moderador: Iván Ponsoda.
  • Business case: i ara què? Carrera professional. Moderador: Aarón Delgado.
  • Ètica i gestió d'equips: ser bons líders en la nostra vida professional. Moderador: José V. Alcántara.
  • Emprenedoria: cas real de MESbook. Moderador: Fernando Molinuevo.
  • Digitalització: fins a on arribarem? Moderador: Salvador Aliaga.

I per a finalitzar, es van poder tastar diversos arrossos, cosa que va donar lloc al moment més distès de la jornada, moment en el qual, a més, van poder fer networking i retrobar-se amb els antics companys i companyes.

Carlos Andrés Romano –catedràtic del Departament d'Organització i organitzador de l'esdeveniment– destaca que “l’Escola s'enorgulleix dels Alumni que han participat en l'esdeveniment” i indica “que ha pogut constatar dues coses fonamentals: que els estudis del Grau en Enginyeria d'Organització formen professionals altament capacitats, i que realitzen carreres en diferents àmbits nacionals i internacionals”. També agraeix la disposició dels promotors per revertir el que han rebut de la UPV i de l'ETSEI organitzant i participant en un esdeveniment que permet que els/les actuals alumnes coneguen de primera mà el que els ofereix el seu futur professional en l'àrea de l'Organització Industrial.

Els alumni promotors destaquen:

Juan Andrés Cano, Graduat en Enginyeria d'Organització Industrial (2020): “Ha sigut una experiència increïble poder organitzar la primera trobada d'Enginyeria d'Organització Industrial juntament amb Alumni i la ETSII, la gent ja està demanant celebrar la segona trobada i continuar veient la trajectòria de cadascun.”

Gonzalo Poole, Graduat en Enginyeria d'Organització Industrial (2019): "Tornar a trobar-me després de tant de temps amb els meus antics companys em va produir molta alegria. Sobretot, em va alegrar veure el molt que han progressat tant en el personal com en el professional. Espere que puguem repetir-ho en el futur i que cada vegada siguem més."

Alba Gil, Graduat en Enginyeria d'Organització Industrial (2019): "Sentir l'emoció de retrobar-me amb antics companys de promoció és l'essència d'aquesta trobada i crec que l'aconseguim. Estic molt orgullosa d'haver pogut organitzar aquesta primera trobada i espere que siguen molts més."

Totes les fotos en Flickr